FAQ

1. Kā rīkoties, ja preces apraksts nav pilnīgs?

Rakstiet uz e-pastu veikals@yourstore.lv vai zvaniet pa tālruni: +371 29426127.


2. Vai pārdotās preces ir oriģināli?
Apģērbi un apavi tiek piegādāti no vairumtirgotāja Vācijā, kurš attiecīgi garantē preces kvalitāti atbilstoši ES standartiem. Preces netiek piegādātas no Ķīnas vai citām Āzijas valstīm.

 

3. Kā noteikt pareizo izmēru apaviem/ apģērbiem?

Neiesakām vadīties pēc ierastajiem izmēriem, Ja Jums nav pieredzes ar Vācijas izmēriem, iesakām izmantot publicētās izmēru tabulas un rūpīgi izlasīt praktiskos ieteikumus. Lai noteiktu precīzu apavu izmēru, izmantojiet praktisko padomu apavu izmēra noteikšanai Izmēru tabulu sadaļas beigās. Jautājumu, neskaidrību vai konsultāciju gadījumā sazinieties ar veikalu.

 

4. Ja preces ir oriģināli, kāpēc tām ir zemākas cenas nekā citos veikalos?

Yourstore.lv ir outlet internetveikals, kur tiek izpārdots lielo katalogu sortiments, kas ir kļuvis pieejams tikai mazumtirgotājam par pašizmaksas cenām.

Tā kā yourstore.lv ir internetveikals, tam nav lieku izdevumu, kas saistīti ar telpu īri, līdz ar to nav nepieciešams lieki sadārdzināt preci.

 

5. Kāpēc maksājums ir jāveic pirms preces saņemšanas?

Lai izvairītos no ļaunprātīgas pircēju rīcības, kad pasūtījums tiek veikts, bet netiek apmaksāts un izdevumi paliek uz veikala rēķina, bet prece neizņemta, no klientiem, kas nav pastāvīgie klienti, t.i., kas nav iepirkušies vismaz divas reizes, tiek prasīta priekšapmaksa pilnā apmērā.

Nepieciešamības gadījumā (preces vairs nav pieejamas vai piegādāta prece, kas neder/neatbilst) mēs garantējam 100% naudas atgriešanu.

 

6. Kāpēc tiek prasīts maksājuma uzdevums?

Noformējot pirkumus no piektdienas līdz svētdienai, pasūtījuma apstiprinājumam nepieciešams maksājuma uzdevums, ja neizmantojat Swedbank pakalpojumus.

Tas saistīts ar starpbanku norēķiniem, kurus banka neapstrādā izejamās dienās un maksājums tiks izpildīts nākamajā darba dienā. Ja neinformājat veikalu par maksājuma veiksanu un līdz svētdienai tas nav nonācis SIA ENET norēķinu kontā, pasūtījums var tikt pārcelts uz nākamo plānošanas periodu.


7. Vai pasūtījumu varu atcelt vai mainīt/papildināt?
Jā, var, rakstot uz e-pasta adresi: veikals@yourstore.lv
.


8. Vai preces piegādā uz mājām?
Jā, ja, pasūtot preci, ir izvēlēta opcija saņemt preci pēc uzrādītās adreses, tā tiek piegādāta tikai 
ar Latvijas Pasta kurjera starpniecību.

 

9. Vai ir iespējama piegāde uz citām valstīm?

Jā, ir iespējama piegāde uz citām valstīm ārpus Latvijas. Par izmaksām varat interesēties Kontaktu sadaļā.

 

10. Kā preci atgriezt atpakaļ?
Pēc preces saņemšanas to var atgriezt 14 dienu laikā pa pastu uz uzņēmuma adresiNauda par pasta izdevumiem netiek atgriezta.

Atgriežot preci, pilnībā jāaizpilda atgriešanas pavadzīme un jāpievieno sūtījumam.

Pircējam, atgriežot preci, ir jāievēro visi preču atgriešanas noteikumi.

Nauda uz jūsu kontu tiks pārskaitīta 14 dienu laikā pēc preces atgriešanas.

 
       Interneta veikalu cenas - Kurpirkt.lv         Pirms nopērc, Salidzini.lv - Interneta veikali, Kuponi, OCTA kalkulators, KASKO kalkulators, ātrie kredītiPirms nopērc, Salidzini.lv - Interneta veikali, Kuponi, OCTA kalkulators, KASKO kalkulators, ātrie kredti              Akcijas, atrie krediti, OCTA, Kasko, viesnicas, letas aviobiletes, taksi, interneta veikaliAkcijas, atrie krediti, OCTA, Kasko, viesnicas, letas aviobiletes, taksi, interneta veikali